Julhälsning från familjen Holmgren

”Ett stort tack till er alla!” skriver familjen Holmgren i en julhälsning till Botkyrka Pingst.

Andréa och Marcus Holmgren är våra medlemmar och befinner sig på missionsuppdrag i Brasilien.

”Ännu ett år går mot sitt slut, vilket betyder att vi nu varit här i Campinas i snart ett och ett halvt år. Vi ser tillbaka på ett händelserikt år med både bergar och dalar, med– och motgångar. Men tydligast av allt är att genom allt och oavsett omständigheter så har vår käre Herre alltid varit densamme och varit vårt trogna stöd och vår källa till glädje”, skriver de i sin hälsning.

”Vi går nu in för lite ledigt och vila över jul med den brasilianska sidan av släkten och nyår i vår fina församling här i Campinas. Då snön lyser med sin frånvaro— vilket vi ännu inte hunnit börja sakna—så tar vi istället några dagar med sol och bad vid stranden!

Ett stort tack till er alla för så mycket stöd och omtanke under året. Det betyder så mycket för oss och för arbetet!”

De avslutar med att önska alla fina vänner  här hemma en fridfull jul och ett välsignat nytt år!

Lucas, Andréa, Samuel, Amanda och Marcus Holmgren.